به ویژگی های گونه ای از تبلیغات می اندیشم که آنرا تبلیغ جانانه یا تبلیغ کارا نام دادهام
آنکه به نیاز درست و راستین مردمان بپردازیم، نه اینکه با چیزی دلربایی کنیم که شایسته نباشد
اینکه سرمایه و برنامهای که در فراهم کردن آن تبلیغ به کار میبریم، همزمان گرهگشا و کارا نیز باشد
و این سرمایه و برنامه در جایی راستین و پایدار و نه ساختگی، به کار بریم
با هنری که در آن میپروریم به سرزندگی جان و دل مردمان بیافزاییم و نه آنکه با ترفند سرخودگی آنها را به سوی خواسته خود بکشانیم
دادهنگار همخوان
285